måndag 25 februari 2013

# 64 Fantastisk (47 av 365)

Fantastisk!
Vissa morgnar är helt enkelt lite bättre än andra, idag var en sådan. Tänk att få vakna upp till en sådan strålande vinterdag, tänk vilken skillnad det gör på humöret. Vägen till jobbet bjöd på en sån vacker utsikt att jag var tvungen att stanna och plocka fram kameran innan jag kunde åka vidare. Helst av allt hade jag velat vända hem igen, ta fram skidorna och ge mig ut på tur, men det vår vänta till på fredag. Jag hoppas att resten av veckan blir lika strålande. Framförallt hoppas jag att mina sportlovslediga barn också passar på att njuta!!!

5 kommentarer:

  1. Kom inte å säg ni har så vackert i Västerås!!! ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet nu att ni har snö i Västerås fick dra det ur den Ohängda! Enormt vackra bilder minns inte det så här men då visstas man i en tråkig lägenhet vid besök och längtar Norrut!!! ;D

      Var inte helt nöjd med dagens tur så vi får väl jaga demonerna den 27 mars nästa gång eller..!!! För du är väl Envis, hahaa...
      Bäst att sova för det är otroligt månsken som lockar därute!!! ;D

      Radera
    2. Ja, så här ser det ut just nu om morgnarna. Härligt och trivsamt, vi har haft värre dagar bara för någon vecka sedan innan det senaste snöfallet. Fast det är lite vackrare härhemma jämfört med det jag ser när jag närmar mig stan och jobbet.

      Radera
  2. Förstår att du stannade och fotade, är ju vackert!

    SvaraRadera